راهنما و دستورالعملها

راهنمای پرتال دانشجویی و دستورالعملها
راهنمای ارزشيابى اینترنتی اساتيد توسط دانشجويان

با توجه به اينكه ارزشيابى اساتيد توسط دانشجويان در محيط اينترنت انجام مي گيرد و تا وقتي كه عمليات ارزشيابي توسط دانشجو به پايان نرسد امكان مشاهده نمرات دانشجو در محيط اينترنت و بالطبع درخواست تجديد نظر براي وي مقدور نمي باشد لازم اسـت كليه دانشجـويان نسبت به ارزشيابي اساتيد به شرح زير اقدام فرمايند .

1- پس از ورود به محيط اينترنت و وارد كردن كد كاربري و رمز ورود در پرتال جدید دانشجویی از طريق منوی خدمات دانشجویی ، ورود اطلاعات ارزشيابي را انتخاب فرماييد تا دروس خود را مشاهده نموده و درس را انتخاب و روي آن كليك نماييد تا فرم ارزشيابي نمايان گردد.

2- در روبروي سوال هاي مندرج ، گزينه مورد نظر خود را جهت ارزشيابي ، انتخاب نماييد .

3- پس از تكميل فرم ارزشيابي ، در قسمت پايين صفحه گزينه تاييد را انتخاب نماييد .

4- در اين حالت درس ارزشيابي شده از مجموعه اوليه به مجموعه دروس ارزشيابي شده منتقل مي گردد . به همين ترتيب براي ساير دروس انتخابي ، عمليات ارزشيابي بايد انجام گيرد تا كليه دروس دانشجو به مجموعه دروس ارزشيابي شده منتقل گردد . در اين حالت مشاهده نمرات دانشجو مقدور مي باشد و امكان درخواست تجديد نظر و نمره در صورت نياز مقدور مي باشد . ( بديهي است درخواست تجديد نظر در نمره از تاريخ ثبت اوليه نمره توسط استاد به مدت 5 روز مي باشد . )

مرکزفناوری اطلاعات و ارتباطات

مراحل انتخاب واحد اينترنتى :

وارد کردن آدرس سايت دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشمر در Address Bar

    1. کليک بروى گزينه خدمات دانشجویی

    1. وارد کردن كد كاربرى و کلمه رمز و كليك برروى منوی آموزش و گزینه انتخاب واحد .

    1. چنانچه دانشجو از لحاظ مدارک ثبت نامى ، حسابدارى و آموزشى مشکل نداشته باشد صفحه تاييد براى انجام عمليات انتخاب واحد ظاهر مى گردد .

  1. وارد کردن کد مشخصه درس براى عمل حذف درس يا اضافه کردن درس يا انتخاب دكمه قطعى نمودن دروس يا انتخاب دکمه چاپ نهايى براى اتمام عمليات انتخاب واحد .
  • اگر کد مشخصه در قسمت "کد مشخصه درس " وارد شود و روى دکمه درج مشخصه کليک شود کد مشخصه ، در صورتى که شرايط زير برقرار نباشد به ليست اضافه خواهد شد :

- اگر با انتخاب اين درس ، تعداد واحد انتخابى از سقف واحد مجاز بيشتر شود .

- اگر کد درس اشتباه وارد شود و يا مربوط به گروه آموزشى دانشجو نباشد ، درس مورد نظر پذيرفته نخواهد شد .

- اگر کد وارد شده با يکى از دروس قبلى تداخل زمانى داشته باشد ، سيستم با نمايش درس تداخل دار ، مانع از پذيرفته شدن آن مى شود .

- اگر سقف کلاس پر باشد يا جنسيت مجاز کلاس رعايت نشده باشد و يا کلاس بسته باشد ، کد وارد شده پذيرفته نخواهد شد .

- اگر پيشنياز درس رعايت نشده باشد .

  • اگر کد مشخصه در قسمت "کد مشخصه درس " وارد شود و روى دکمه حذف مشخصه کليک شود آن کد از ليست دروس انتخاب شده حذف مى شود . ( در صورتيكه درس قطعى نشده باشد )
  • در فرم برگه انتخاب واحد کد مشخصه درس ، نام درس ، نام استاد ، تعداد واحد و زمان تشکيل کلاس به همراه مشخصات دانشجو در صفحه وب نمايش داده مى شود .
  • با كليك بر روى دكمه قطعى نمودن درس سيستم تك تك دروس قطعى نشده را بررسى مى كند و در صورتيكه ظرفيت كلاس پر نشده باشد درس قطعى مى شود در غير اين صورت دروس به شكل غير قطعى باقى مى ماند .

مهم : لازم به توضيح است كه تنها دروس قطعى شده براى انتخاب واحد دانشجو لحاظ خواهد شد .

  1. تأييد نهائى انتخاب واحد .

* در صورتيكه حد اقل يك درس غير قطعى در مجموعه دروس انتخابى وجود داشته باشد تأييد نهائى انتخاب واحد انجام نمى گيرد .

* در هنگام كليك برروى گزينه تأييد نهايى حداقل تعداد واحدهاى مجاز دانشجو كنترل شده و درصورتى كه دانشجو كمتر از حد مجاز

انتخاب واحد كرده باشد امكان صدور برگه تأييد نهائى وجود نخواهد داشت .

  • با کليک بر روى دکمه "تأييد نهايى انتخاب واحد" دانشجو ديگر قادر به ايجاد تغيير نخواهد بود.
  • >> جهت مشاهده و دريافت برگه نهايى تأييديه انتخاب واحد مى توانيد از طريق گزينه مربوطه در اينترنت اقدام فرمائيد <<

توجه : در صورت عدم انجام عمليات تأييد نهايى انتخاب واحد توسط دانشجو ، سيستم از انجام عمليات تيك مالى جلوگيرى نموده و امكان مشاهده تأييديه نهائى انتخاب واحد براى دانشجو فراهم نمى گردد .

تذكر 1 : پس از پايان مهلت انتخاب واحد اداره آموزش رأساً نسبت به تأييد نهايى انتخاب واحد دانشجويانى كه عمليات تأييد نهايى انتخاب واحد را انجام نداده اند و داراى درس غيرقطعى نمى باشند ، اقدام نموده و اسامى اين دانشجويان در ليست كلاسهاى مربوطه درج خواهد گرديد .

  1. درصورتيکه مبلغ قابل پرداخت, قابل تقسيط شدن باشد ودر صورت تمايل به تقسيط شهريه تعداد اقساط مورد نظر را انتخاب و سپس گزينه تقسيط را كليك نمائيد .

در صورت درخواست تقسيط صفحه اى ظاهر مى شود که مبلغ نقدى وچکها را نمايش مى دهد .

  • با کليک بروى دکمه بازگشت يا بستن پنجره Explorerيا قطع ارتباط عمل انتخاب واحد بطور موقت خاتمه مى يابد و تا زمانيکه عمل چاپ نهايى را انجام نداده باشيد با برقرارى ارتباط مجدد به سيستم مى توانيد تغييرات مورد نظر را در انتخاب واحد خود انجام دهيد .
  • در صورت خروج از سيستم قبل از پايان عمليات انتخاب واحد ، دروس انتخابى تا آن لحظه براى دانشجو منظور مى گردد .

در پايان از دانشجويان عزيز تقاضا مى شود با توجه به تذکرات اعلام شده در انجام کليه مراحل انتخاب واحد دقت لازم را داشته باشند تا مجبور نباشند در حذف و اضافه درسى را حذف کرده و يا تغيير کد دهند و انشاءا... انتخاب واحدى بدون نقص داشته باشند .

نظرات ، انتقادات و پيشنهادات شما يقيناً موجب بهبود عملکرد سيستم خواهد شد .

مركز فن آورى اطلاعات و ارتباطات

مراحل گذراندن واحد کارآموزی

دانشجو پس از اخذ واحد کارآموزی برای دريافت معرفی نامه به دفتر ارتباط با صنعت مراجعه نمايد معرفی نامه اوليه را پس از امضاء و ممهور شدن به مهر قسمت ها برای ثبت تحويل اين دفتر داده و فرم شماره يک دريافت نمايد . حداکثر تا يک هفته از واحد صنعتی يا خدماتی نامه موافقت ( پذيرش ) را گرفته و برای ثبت تاريخ شروع به کار و دريافت فرم شماره دو ، فرم پايان دوره به دفتر مراجعه نمايند . دانشجو موظف است پس از گذراندن دوره کارآموزی گواهی پايان دوره خود را به همراه فرم پايان دوره به تصويب سرپرست کارآموزی رسانده و سپس آنرا طبق برنامه گزارش نويسی ضميمه گزارش نماید

نحوه ارائه گزارش کارآموزی

گزارش کارآموزی بايد شامل موارد ذيل باشد :

روی جلد : شامل آرم دانشگاه ، عنوان کارآموزی ، نام واحد دانشگاهی ، مکان کارآموزی ، نام استاد کارآموزی ، نام دانشجو ، شماره دانشجويی و تاريخ انجام کارآموزی ( مطابق طرح زمينه ) قيد گردد .

صفحه اول : بسم ا... الرحمن الرحيم

صفحه دوم : مطابق روی جلد ( موارد فوق )

صفحه سوم : تشکر و قدردانی

صفحه چهارم : فهرست مطالب و مندرجات

صفحه پنجم : کپی فرم پايان دوره کارآموزی ، اين فرم بايستی توسط سرپرست کارآموزی تکميل و مهر شده باشد .

صفحه ششم : مقدمه ، در حقيقت خلاصه گزارش است به طوريکه اگر گزارش خوانده نشود همان مقدمه بيانگر کليه گزارش باشد .
از صفحه هفت به بعد

فصل اول : آشنايی با مکان کارآموزی :

که می توان به عناوين مختلف از قبیل : مشخصات مکان کارآموزی ، تاريخچه ، نمودار سازمانی وتشکیلاتی ، نوع محصولات تولیدی یا خدماتی شرح مختصری از فرایند تولیدی یا خدماتی و ... پرداخته شود . حداقل یک ششم زمان کارآموزی بایستی به بررسی موارد فوق اختصاص یابد .

ارزیابی بخش های مربوط با رشته علمی کارآموزی

در اين فصل بايستی به شرح کارهای انجام شده توسط کار آموز در مدت کارآموزی زیر نظر سرپرست مربوطه و آزمون عملی دانش تخصصی کارآموز در کار پرداخته شود هر گونه طرح ، نوآوری ، انتقاد و پيشنهاد جهت بهبود کیفیت ، افزایش کمیت ، کاهش هزینه ها و ... شرح داده شود .

ضمائم در صورت نیاز :

گزارش باید در کاغذ A4 ( 210 ×297 میلیمتر ) نوشته شود .

هر صفحه حدودا شامل 18 تا 22 سطر باشد .

عکسها و نقشه ها در صفحات جداگانه باشد از ضمیمه کردن کاتالوگهای نامربوط و حجیم کردن گزارش حتی المقدور خودداری شود کلیه شکلها و جداول شماره گذاری و توضیح لازم داده شوند گزارش کارآموزی لازم است به صورت کامل روی یک حلقه CD رایت شده و همراه با اصل گزارش پایان دوره به دفتر ارتباط با صنعت ارائه گردد . در ضمن این CD و گزارش با هم مقایسه و تطبیق خواهند شد که هیچگونه مغایرتی در بین آنها وجود نداشته باشد .

(CD اسکن شده پذیرفته نخواهد شد )

مهمترين عناوين مورد بحث در این فصل عبارتند از :

الف : موقعیت رشته کارآموز د رمکان کارآموزی با بررسی جزئیات سازمانی رشته کارآموز در محل کارآموزی

ب : بررسی شرح وظايف رشته کارآموز در محل کارآموزی

ج : تئوری های علمی تکنيک های به کار رفته رشته کارآموز در محل کارآموزی یا واحد صنعتی و مشکلات علمی مربوطه

د: امور جاری و در دست اقدام

ذ : برنامه های آينده

ر : جريان و نحوه اجرای کار

ز : سایر موارد ( حداقل دو ششم زمان کارآموزی بايد به بررسی موارد فوق اختصاص یابد .

گزارش کارآموزی بایستی تایپ و صحافی گردد . ( مهم )

فصل بندی ، پاراگراف گذاری ، ارتباط بين مطالب ، اصول نگارش و ... در نوشتار رعايت گردد .

صدور فرم های پيشرفت کارآموزی ( شماره های 1 و 2 و3 )

ارائه يک نسخه از گزارشات کارآموزی به استاد راهنما پس از تاييد دفتر ارتباط با صنعت الزامی است بديهی است در غير اين صورت
فارغ التحصيل با مشکل مواجه خواهد شد .

حتی الامکان گزارش کارآموزی يک رو بوده و يک نسخه از آن به واحد صنعتی ارائه شود .

آزمون آموخته ها ، نتايج و پيشنهادات

( قابل توجه دانشجویانی که درس کارآموزی اخذ نموده اند )

1- مهلت اخذ معرفی نامه نهایی از دفتر ارتباط با صنعت جهت شروع به کار در محل مورد نظر کارآموزی و آخرین مهلت تحویل مدارک کارآموزی بعد از اتمام دوره کارآموزی به دفتر ارتباط با صنعت به شرح زیر می باشد و قابل تمدید نمی باشد و قابل ذکر است عواقب ناشی از عدم مراجعه تا تاریخ مذکور به عهده خود دانشجو می باشد .




نیمسال تحصیلی مهلت دریافت فرم نهایی مهلت تحویل مدارک کارآموزی
اول 30 مهرماه
دوم 25 اسفندماه
تابستان 15 مرداد ماه

3- کارآموز می بایست پس از اتمام کارآموزی مدارک ذیل را به دفتر ارتباط با صنعت تحویل و نامه ی معرفی به گروه یا استاد مربوطه را جهت دفاع از پروژه کارآموزی از اين دفتر اخذ و از تحویل مستقیم مدارک به استاد خودداری نمایند .

4- مدارک مربوطه شامل :

الف : ( فرم پایان دوره کارآموزی ) و( گواهی اتمام دوره کارآموزی ) که ممهور به مهر و امضاء محل کارآموزی شده باشد .

ب : پروژه کارآموزی که تایپی بوده و اسکن نشده باشد .

ج : سی دی که حاوی مطالب پروژه کارآموزی می باشد .

5- در پروژه یا گزارش کارآموزی باید مواردی از قبیل :

- فهرست مطالب

- شرح مختصری در خصوص تاریخچه ، چارت سازمانی و فعالیت های محل کارآموزی

- شرح و توضیح کارهای انجام شده یا مشاهده شده توسط کارآموز و مقایسه آن با مطالبی که تا به حال به صورت تئوری فراگیری شده

- نظرات اصلاحی در خصوص بهبود شیوه کار

و نهایتا منابع علمی استفاده شده در نگارش پروژه کارآموزی لحاظ گردد .



تذکر : لازم به ذکر است دانشجویانی که کارآموزی 1 و 2 را در هر نیمسال تحصیلی اخذ نموده اند کارآموزی 2 آنها بعد از تحویل مدارک کارآموزی 1 صادر خواهد شد پس دانشجویان می بایست کارآموزی 1 خود را سریعتر تحویل داده تا مهلتی برای گذراندن کارآموزی 2 و تحویل مدارک کارآموزی 2 تا تاریخ مذکور داشته باشند .
مقررات خوابگاه دانشجويي

۱. رعايت شئون واخلاق و آداب اسلامي و خودداري از هرگونه رفتار و گفتار ناپسند و خلاف شرع و عدم ايجاد سر و صداوخندهوشوخي و صحبت هاي خارج از نزاكت و احتراز از هر گونه درگيري .

2.دانشجو هنگام ورود بايد كارت سكونت خود را همراه داشته باشد و در صورت لزوم آن را به نگهبان درب ورودي يا مسئول خوابگاه ارائه كند.

3.كارتسكونت درخوابگاه غيرقابل انتقال بوده و مخدوش كردن يا تغيير مندرجات آن جعل اسناد دانشگاه محسوب شده و باعاملين آن برابر مقررات برخوردخواهد شد.

4.در ابتداي سال تحصيلي اتاق و اثاثيه به دانشجو تحويل داده مي شود و در آخر ترم طبق تعرفه تحويل خواهد شد.مسئوليت خسارت وارده به اتاق به عهده شخص يا اشخاص تحويل گيرنده است كه از دانشجو وصول خواهد شد.

5.هر دانشجو موظف به حفظ اموال شخصي خود خواهد بود و مسئول خوابگاه در اين رابطه هيچ گونه مسئوليتي ندارد.

6.در صورت بروز سرقت دانشجو بايد مراتب را به مسئول خوابگاه گزارش كند و بر اساس ضوابط موضوع رسيدگي شود.

7.دانشجو مسئول مرتب كردن آشپزخانه و خاموش كردن اجاق گاز پس از اتمام كارش خواهد بود.

انجام امور نظافت مسكوني،يخچال،اجاق گاز ،حمام و وسايل مورد استفاده طبق برنامه تنظيم شده از طرف خوابگاه.

8.دانشجو حق تعويض يا واگذاري اتاق مسكوني خود را به ديگري ندارد مگر با مجوز كتبي مسئول خوابگاه و تاييد امور دانشجويي واحد.

9.در صورتي كه در امور تاسيساتي و يا وسايل اتاقهاي مسكوني خوابگاه از قبيل كليد يا پريز برق انشعابات آب وگاز و تلويزيون و ... خللي پيش آيد دانشجويان ساكن آن اتاق ها موظفند مراتب را كتبا به مسول خوابگاه اطلاع دهند.مسئوليت عدم اعلام اين گونه موارد يا دخالت مستقيم در امور تاسيساتي اتاق ها به عهده دانشجويان ساكن آن اتاق هاست.

10.دانشجويان موظف به حفظ بهداشت و نظافت اتاق خود و اماكن عمومي خوابگاه هستند.

11.استعمال دخانيات و نگه داري وسايل مرتبط با استعمال آن در تمامي اماكن دانشگاهي از جمله خوابگاه ممنوع است.

12.ظاهر شدن با سرو وضع نامناسب كه مغاير با شئون و آداب اسلامي باشد درمحيط و اماكن عمومي خوابگاه كه درمعرض انظار عام باشد ممنوع است.

13.نگه داري و استفاده از وسايل و ابزار الات غيرقانوني از قبيل دوربين هاي عكاسي و فيلم برداري توزيع و مصرف هرگونه مواد افيوني و مشروبات الكلي و مواد روان گردان در خوابگاه ممنوع است و با متخلفين برابر قانون برخورد خواهد شد.

14.عدماستفادهازهرنوع وسيله برقي ،نفتي،كپسول،پيك نيكجهت توليدگرما ياطبخ غذاوچاي دراتاقها.

15.آوردن وسايلي از قبيل يخچال و تلويزيون شخصي و دستگاه ويدئو سي دي و كامپيوتر و هر گونه وسايل اضافي داخل خوابگاه منوط به اخذ موافقت معاونت دانشجويي واحد است.

16.ايجاد هرگونه مزاحمت كه سبب هرگونه سلب آسايش ساكنان خوابگاه شود از قبيل ايجاد سرو صدا درگيري و استفاده از وسايل صوتي و تصويري با صداي بلند ممنوع است.همچنين برگزاري مراسم و جشن هاي مختلف خارج از برنامه فرهنگي واحد توسط دانشجويان فقط با كسب مجوز از اداره امور خوابگاه ها و اخذ تعهد مبني بر رعايت شئونات اجتماعي و اسلامي ميسر است.

17.سه مورد گزارش از سرپرست امور خوابگاه ها مبني بر عدم رعايت ساعات تعيين شده و غيبت از خوابگاه موجب لغو مجوز اقامت در خوابگاه خواهد شد و امور دانشجويي ضمن اطلاع به خانواده ي دانشجو و ارجاع دانشجو به مركز مشاوره و راهنمايي نسبت به ادامه ي سكونت وي در خوابگاه تصميم گيري خواهد كرد.

18.دانشجو موظف است هنگام خروج از خوابگاه كليه وسايل برقي و گاز سوز اتاق خود را خاموش كند و هر گونه اتفاق ناشي از عدم رعايت اين موارد بر عهده دانشجو است.در ضمن استفاده از هرگونه لوازم گرمازا و پر مصرف شخصي ممنوع است.

19.شب ها از ساعت 23 الي 6 بامداد سكوت عمومي اعلام مي بودودر اين ساعات ساكنان خوابگاه ملزم به رعايت سكوت و آرامش خواهند بود.

20.رعايت ادب و احترام متقابل دانشجويان و مسئول خوابگاه الزامي است.

21.چنانچه دانشجوييبرخلاف اين آيين نامهرفتاركند هيچ يكازدانشجويان حق برخورد لفظي بااو را نداشته و صرفا موظفند موضوع را به مسئول مربوطه گزارش دهند.

تبصره:هرگونه درگيري فيزيكي و لفظي ضمن انعكاس به كميته انضباطي دانشجويان منجر به محروميت دانشجو و دانشجويان مقصر از خوابگاه خواهد شد.

22..ساكنان خوابگاه موظفند به منظور جلوگيري ازگرفتگي فاضلاب آشپزخانه و حمام و دستشويي از ريختن آشغال و پارچه و ...در آنها خودداري كند در غير اين صورت اين صورت خسارت وارده به عهده فرد يا افراد خاطي بوده و علاوه بر اين تكرار آن موجب محروميت دائمي از سكونت در خوابگاه خواهد شد

23. مجوز اقامت دانشجو در خوابگاه در صورت محرز شدن عدم صلاحيت سكونت در هر مقطع زماني مي تواند لغو شود.تشخيص عدم صلاحيت بر عهده كميته انضباطي يا معاونت دانشجويي واحد است.

24.هر گونه تغييرياتعويض قفلوياجابجايي اموال بدوناخذ مجوزكتبيازمسئولخوابگاه ممنوع مي باشد.

25. دانشجو بعد از فراغت از تحصيل ،انصراف و يا اخراج از دانشگاه حق استفاده و ادامه سكونت در خوابگاه را ندارد و بايد نسبت به تخليه خوابگاه اقدام نمايد . در غير اين صورت روزهاي تأ خير جزء بدهي دانشجو محسوب مي شود.
26.همراه نياوردن زينت آلات و اشياء قيمتي .

27. پذيرش مهمان در اطاق دانشجويي ممنوع است .

28.خروج دانشجویان از خوابگاه جهت عزیمت به منزل خود یا بستگان (مورد تایید والدین که قبلا در فرم محارم قید گردیده) فقط با پرکردن فرم مخصوص امکان پذیر است . (ویژه خانم ها)

شرايط ملاقات بستگان دانشجو در خوابگاه:

1.ساعات ملاقات دانشجويان به تناسب فصل از طرف اداره امور خوابگاه ها تعيين مي شود و ملاقات در خارج از اين ساعات ممنوع است.

2.ملاقات در اتاق هاي خوابگاه خواهران براي ملاقات كننده ي مرد و اتاق هاي خوابگاه برادران براي ملاقات كننده زن اكيدا ممنوع است.

3.مهمان به هيچ وجه حق اقامت شبانه در خوابگاه ندارد.در موارد ضروري كه مهمان از بستگان نزديك دانشجو باشد(مادر و خواهر براي خواهران و پدر و برادر براي برادران) و امكانات خوابگاه اجازه دهد با اخذ مجوز اقامت از امور دانشجويي و تكميل فرم مهمان پذيرش وي حداكثر به مدت دوشب بلامانع است.

4.ملاقات كننده مرد بايد از محارم دانشجوي دختر باشد وكارت شناسايي معتبر و يا شناسنامه خود را به مسئول خوابگاه ارائه كند

مدارك لازم جهت ثبت نام پذيرفته شدگان ورودي جديد

1- به همراه داشتن اصل مدرك پايان تحصيلات متوسطه در نظام قديم ويا اصل گواهينامه اتمام دوره پيش دانشگاهي در نظام جديدمتوسطه وياديپلم چهارساله هنرستان نظام قديم متوسطه ويا ارائه اصل تاييديه تحصيلي براي مقاطع كارشناسي و كارداني ناپيوسته .


2- ويا اصل گواهينامه موقت پايان تحصيلات دوره پيش دانشگاهي با امضاي متصدي دفتري ومهر وامضاي مدير واحد آموزشي محل تحصيل دوره ي پيش دانشگاهي يا دبيرستان ، كه درآن حضوري يا غير حضوري بودن نحوه ي تحصيل دانش آموز مشخص شده باشد.


3- اصل مدرك ديپلم سه ساله ي كارو دانش ( فني وحرفه اي) براي مقاطع كارداني پيوسته .


4- گواهي اتمام دوره لمعتين واصول از حوزه هاي علميه مورد تائيد شوراي مديريت حوزه علميه قم براي افرادي كه طبق مصوبات شوراي انقلاب فرهنگي در آزمون ،‌ويا بدون آزمون پذيرفته شده باشند .(براي طلاب حوزه هاي علميه )


5- گواهي تاييد محل تحصيل و رشته تحصيلي مخصوص داوطلبان داراي مدرك كارداني اعم از ناپيوسته و پيوسته كه درآزمون سراسري يا دوره كارشناسي پيوسته شركت نموده و پذيرفته شده اند به انضمام ريز نمرات دروس دوره مذكور. (برگ اعلام اتمام معافيت تحصيلي براي مشمولان )


تذكر : تاريخ فراغت از تحصيل درمقطع قبلي نبايد بزرگتراز تاريخ ثبت نام وشروع به تحصيل در مقطع جديد باشد .


5 – در دست داشتن اصل شناسنامه وكارت ملي به همراه 2 سري كپي از هريك . چنانچه در صفحه توضيحات مطلبي درج شده است . حتما بايد از صفحه مورد نظر نيزتصويري ارائه گردد.


6 – عكس جديد تمام رخ (4*3) 6 قطعه . براي مشمولين 12 قطعه .


7-كارت پايان خدمت و يا معافيت ازخدمت با هرعنوان ودو سري كپي (براي مشمولان وظيفه عمومي )

تذكر مهم : هيچ يك از پذيرفته شدگان آزمون سراسري و يا بدون آزمون دانشگاه در مقاطع مختلف تحصيلي ،‌بدون داشتن مدرك پايان تحصيلات نظام قديم متوسطه و يا گواهي اتمام دوره پيش دانشگاهي و يا ديپلم كارودانش مجاز نيستند حتي به صورت مشروط وبه عنوان دانشجو مشغول به تحصيل گردند.

اداره ثبت نام دانشگاه آزاداسلامي واحد كاشمر

مدارک مورد نیاز فارغ التحصیلی
آيين نامه نقل و انتقالات و تسهيلات آموزشي دانشجويان شاهد و ايثارگر